کرابي اشعاري از سعدي را مورد اشاره قرار داد و افزود: از حکايتهاي گلستان سعدي به اين نکته دست مييابيم که قدمت برند و نام تجاري در ايران کمتر از 700 سال نميباشد.
وي با بيان اينکه بحث برند گردشگري نيز از دهه 90 مورد توجه ويژه کشورها قرار گرفته است، افزود: امروزه تبليغات براي معرفي آثار طبيعي، تاريخي و فرهنگي با تنوع زياد کافي نيست و نيازمند برند مقاصد گردشگري، برند خدمات و محصولات گردشگري است.
دبير کميته علمي سومين سمينار و جشنواره برند در گردشگري يادآور شد: با توجه به اينکه برند ترکيبي است از کيفيت، ظرفيت و ذهنيت بنابراين از بيهويتي محصولات و خدمات جلوگيري ميکند.
/117
انتهای پیام/